Dag 18/19 - De lange reis terug - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Familie Schild - WaarBenJij.nu Dag 18/19 - De lange reis terug - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Familie Schild - WaarBenJij.nu

Dag 18/19 - De lange reis terug

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Familie

22 November 2013 | Nederland, Schiphol

Het zit er weer op. De dag begon met de wekker die om 6uurafliep. De koffers waren al gepakt en na een ontbijt gingen we rond 7:00 op weg naar het vliegveld. Onze vlucht zou om 13:50 gaan en aangezien je ongeveer 3 uur van tevoren aanwezig moet zijn, hadden we slechts 3,5 uur voor een rit van bijna 300km.
Het ging vrij goed en halverwege brak zelfs de zon door. Toen we echter in Los Angeles kwamen, werden we meteen weer herinnerd aan de chaos in het verkeer. We kwamenslechts langzaam vooruit en de tijd leek juist sneller te gaan.
Gelukkig werd het beter toen we nog zo’n 20km van het vliegveld vandaan waren.
Inchecken ging snel en na de bagage afgeleverd te hebben bij het controlepunt, moesten we zelf nog langs de beveiliging zien te komen. De beveiliging is strenger dan in Nederland. De riemen moesten weer los en ook de schoenen moesten hier uit. Toch viel het allemaal mee en zaten we vrij snel bij de gate.
De vlucht zou sneller gaan doordat er een stevige wind stond die we in de rug hadden. Omdat we toch later vertrokken dan gepland, waren we slechts 2 minuten eerder geland(9:03). De gate was nog bezet dus moesten we wachten tot het vliegtuig naar de gate kon.
Uiteindelijk zaten we rond 9:50 in de trein op weg naar Hardinxveld, waar de privé chauffeur ons al stond op te wachten. Om 11:30 waren we inmiddels 21,5 uur wakker en thuis. Daarna toch even een dutje gedaan zodat we het tot een uur of 11 's avonds uit konden houden.

Het einde aan een hele mooie trip. Als we nog een keer gaan, dan willen we toch wat meer tijd doorbrengen in de Nationale Parken.
Iedereen bedankt voor het meeleven en gezien de vele reacties, hebben jullie toch ook een beetje mee kunnen genieten.

Tot een volgende keer
DJ en Edwin

• 23 November 2013 - 10:52

André En Nella:

Welkom thuis !!

Dank jullie wel voor de mooie reisverslagen !